Entrevista a David Carro, Presidente de IFFE Bussines School empresa patrocinadora de "100 Cons



Hoxe comprácenos entrevistar a David Carro, Presidente de IFFE Bussines School, empresa patrocinadora de 100 Consellos para o 2016.


Antes de nada agradecerlle a súa colaboración nesta iniciativa. Gracias a empresas como IFFE estos Encontros poden ser viables. Consideramos igual de importante levar uns ponentes de alto nivel como dispor de uns patrocinadores da mesma categoría, xa que tanto uns coma outros nos axudan a impulsar esta iniciativa. P. ¿Poderíanos explicar brevemente a que se dedica a súa empresa, para esas persoas que non a coñezan?


R. Somos un Grupo Empresarial orientado a la conformación, desarrollo y valorización de talento a través de tres áreas de negocio: (i) Formación, (ii) Innovación, (iii) emprendimiento.


P. ¿Cal cree vostede que son as claves para que unha empresa como a súa tirunfe no seu sector?


R. Somos una empresa muy transversal, es difícil adscribirnos a un único sector concreto, y probablemente ahí está nuestra oportunidad y una bondad de nuestro modelo de negocio no fácilmente replicable. Coordinar el mejor talento está en la base del éxito de un Grupo Empresarial como IFFE.


P. ¿Cuál cree vostede que son as maiores dificultades que pode ter unha empresa hoxe en día? ¿E as que vostede se enfrentou como directivo?


R. Creemos que son tiempos competidos en los ámbitos del reclutamiento y fidelización de talento, indisociables de la coyuntura financiera que aún atravesamos, como en el caso de todas las variables de gestión empresarial para una empresa nacional en estos tiempos.


P. ¿E porque unha empresa como IFFE decidiu colaborar neste evento?


R. Porque creemos que este tipo de eventos son buenos para nuestra sociedad y porque creemos que Libredón, su patrocinador y organizador, es garantía de éxito.


P. ¿Por qué tomou a decisión de formarse como empresario e non adicarse a outra labor?


R. Entendí que en mi caso era el camino más recto para intentar aportar algo a la sociedad y alcanzar mis metas personales.


P. Facendo referencia a 100 Consellos para o 2016 ¿Qué idea/s ou consello/s daría vostede dende unha compañía punteira no seu sector?


R. Dar consejos siempre impone, pero por no eludir la pregunta y que me acusen de abusar de mi condición de gallego con ello, citaría a San Ignacio de Loyola: “En tiempos de tribulación no hacer mudanza”.


Moitas gracias polo seu tempo, a súa colaboración e agardamos velo o 3 de Febreiro en 100 Consellos para o 2016.


Noticias Destacadas
Noticias Recientes
Archivo
Buscador por Tags
No hay tags aún.
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square